SKARGI I WNIOSKI


INFORMACJE DLA PACJENTA

W SPRAWIE SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW

Szanowni Państwo!

Dyrekcja Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy uprzejmie informuje o możliwościach składania przez Państwo skarg i wniosków. Wszelkie uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez szpital usług na rzecz pacjenta

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala.

Skargi i wnioski można składać pisemnie:

•             w Sekretariacie Dyrektora Szpitala, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-09:00 lub

•             wysyłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica lub

•             pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@pzsolesnica.pl

Tel. 71/ 7767427

Skargi i wnioski można również składać u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa w środę w godz. 8:00-09:00

W przypadku uznania, iż przekazanie wniosku lub skargi do wiadomości Dyrekcji Szpitala jest niewystarczające, mają Państwo prawo odwołać się również do innych wymienionych poniżej instytucji zajmujących się prawami pacjenta:

Rzecznik Praw Pacjenta RP

bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:

800 – 190 – 590 – czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 16:00.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:

ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa

e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl

Sekretariat: tel. (22) 532 – 82 – 50

fax. (22) 506 – 50 – 64

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław – przyjmuje w sprawach skarg i wniosków

tel. 71/ 79-79-111, 112, 134

e-mail: skargi@nfz-wroclaw.pl