Powiatowy Zespół Szpitali
Szpital w Oleśnicy i Szpital w Sycowie
INFORMACJE DLA PACJENTA
W SPRAWIE SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW
Szanowni Państwo!
Dyrekcja Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy uprzejmie informuje o możliwościach składania przez Państwo skarg i wniosków. Wszelkie uwagi zostaną dokładnie rozpatrzone i będą służyły poprawie jakości świadczonych przez szpital usług na rzecz pacjenta
Skargi i wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora Szpitala.
Skargi i wnioski można składać pisemnie:
• w Sekretariacie Dyrektora Szpitala, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-09:00 lub
• wysyłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica lub
• pocztą elektroniczną e-mail: sekretariat@pzsolesnica.pl
Tel. 71/ 7767427
Skargi i wnioski można również składać u Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa w środę w godz. 8:00-09:00
W przypadku uznania, iż przekazanie wniosku lub skargi do wiadomości Dyrekcji Szpitala jest niewystarczające, mają Państwo prawo odwołać się również do innych wymienionych poniżej instytucji zajmujących się prawami pacjenta:
Rzecznik Praw Pacjenta RP
bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 – 190 – 590 – czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 16:00.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
Sekretariat: tel. (22) 532 – 82 – 50
fax. (22) 506 – 50 – 64
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław – przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
tel. 71/ 79-79-111, 112, 134
e-mail: skargi@nfz-wroclaw.pl